Gwarancja

 Każdy produkt przez nas sprzedawany (za pomocą serwisu Allegro.pl, własnego sklepu internetowego, po przez zamówienie telefoniczne lub mailowe, w sklepie stacjonarnym) objęty jest gwarancją jakości.

Okres gwarancji każdorazowo podany jest w opisie produktu oraz na karcie gwarancyjnej dołączanej do każdego produktu. Okres gwarancji liczony jest od daty wydania produktu.

Szczegółowe warunki gwarancji można znaleźć w informacji od sprzedającego przez serwis Allegro.pl oraz na stronie internetowej firmy kompre.pl

PROCEDURA REKLAMACJI :

Dokładamy wszelkich starań aby produkty przez nas sprzedawane były najwyższej jakości
i działały bezawaryjnie jak najdłużej. Jeśli jednak nastąpi usterka staramy się na żądanie Klienta sprawnie i skutecznie przeprowadzić procedurę reklamacji. Odpowiadamy za wady produktów na zasadzie obowiązujących przepisów prawa.

Prowadzimy wsparcie techniczne za pośrednictwem drogi elektronicznej e-mail : serwis@kompre.pl

W szczególnych przypadkach prosimy o kontakt telefoniczny : 62 333 54 18 (wew. 14) lub 661 801 461.

Najszybszą i najskuteczniejszą formą zgłoszenia jest formularz reklamacyjny dostępny poniżej, do którego wypełnienia szczególnie zachęcamy.

NAJWAŻNIEJSZE KROKI SKUTECZNEGO ZGŁOSZENIA !

  • Powiadom nas o wadzie czy zaistniałym problemie najlepiej pisemnie (za pomocą formularza lub mailowo)
  • Dokładnie opisz wadę produktu oraz napisz swoje oczekiwania co do rozpatrzenia reklamacji
  • Dołóż starań aby dobrze i bezpiecznie zapakować produkt i dołącz do niego formularz reklamacyjny i/lub dowód zakupu
  • Odeślij bezpiecznie spakowaną paczkę na adres : 

KOMPRE

Rogaszyce 82P

63-500 Ostrzeszów

  • Zachowanie procedur sprawia, że proces reklamacji ulega skróceniu do minimum. 

 

UWAGA !!!

Podczas wypełniania formularza reklamacyjnego, w polu:

"Dane klienta" prosimy o wpisanie adresu odbioru reklamowanego sprzętu przez kuriera.

W polu: "Kod produktu" prosimy wpisać numer seryjny reklamowanego urządzenia.

 

 

 

ZWROT TOWARU

1. Jako Konsument masz 14 dni na zwrot produktu od momentu jego otrzymania, nawet bez podania przyczyn. 
2. Poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy. Zachęcamy do wypełnienia dostępnego tutaj formularza zwrotu, ponadto wydrukuj formularz, podpisz i dołącz do paczki – skróci to wszelkie formalności do minimum.
5. Prosimy aby dołączyć też dowód zakupu – np. paragon/fakturę VAT. 
6. Prosimy dołożyć starań aby dobrze zabezpieczyć przedmiot na czas transportu. Bezpiecznie zapakowaną paczkę odeślij na adres: 

KOMPRE

Rogaszyce 82P

63-500 Ostrzeszów

 

 

 

 

 

 

© KOMPRE.PL

Projekt graficzny: Mateusz Brandt

Sklep internetowy Shoper.pl