Gwarancja

 Każdy produkt przez nas sprzedawany (za pomocą serwisu Allegro.pl, własnego sklepu internetowego, po przez zamówienie telefoniczne lub mailowe, w sklepie stacjonarnym) objęty jest gwarancją jakości.

Okres gwarancji każdorazowo podany jest w opisie produktu oraz na karcie gwarancyjnej dołączanej do każdego produktu. Okres gwarancji liczony jest od daty wydania produktu.

Szczegółowe warunki gwarancji można znaleźć w informacji od sprzedającego przez serwis Allegro.pl oraz na stronie internetowej firmy kompre.pl

PROCEDURA REKLAMACJI :

Dokładamy wszelkich starań aby produkty przez nas sprzedawane były najwyższej jakości
i działały bezawaryjnie jak najdłużej. Jeśli jednak nastąpi usterka staramy się na żądanie Klienta sprawnie i skutecznie przeprowadzić procedurę reklamacji. Odpowiadamy za wady produktów na zasadzie obowiązujących przepisów prawa.

Prowadzimy wsparcie techniczne za pośrednictwem drogi elektronicznej e-mail : serwis@kompre.pl

W szczególnych przypadkach prosimy o kontakt telefoniczny : 62 333 54 18 (wew. 14) lub 661 801 461.

Najszybszą i najskuteczniejszą formą zgłoszenia jest formularz reklamacyjny dostępny poniżej, do którego wypełnienia szczególnie zachęcamy.

NAJWAŻNIEJSZE KROKI SKUTECZNEGO ZGŁOSZENIA !

  • Powiadom nas o wadzie czy zaistniałym problemie najlepiej pisemnie (za pomocą formularza lub mailowo)
  • Dokładnie opisz wadę produktu oraz napisz swoje oczekiwania co do rozpatrzenia reklamacji
  • Dołóż starań aby dobrze i bezpiecznie zapakować produkt i dołącz do niego formularz reklamacyjny i/lub dowód zakupu
  • Odeślij bezpiecznie spakowaną paczkę na adres : 

KOMPRE

Rogaszyce 82P

63-500 Ostrzeszów

  • Zachowanie procedur sprawia, że proces reklamacji ulega skróceniu do minimum. 

 

 

 

ZWROT TOWARU

1. Jako Konsument masz 14 dni na zwrot produktu od momentu jego otrzymania, nawet bez podania przyczyn. 
2. Poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy. Zachęcamy do wypełnienia dostępnego tutaj formularza zwrotu, ponadto wydrukuj formularz, podpisz i dołącz do paczki – skróci to wszelkie formalności do minimum.
5. Prosimy aby dołączyć też dowód zakupu – np. paragon/fakturę VAT. 
6. Prosimy dołożyć starań aby dobrze zabezpieczyć przedmiot na czas transportu. Bezpiecznie zapakowaną paczkę odeślij na adres: 

KOMPRE

Rogaszyce 82P

63-500 Ostrzeszów

 

 

 

 

 

 

© KOMPRE.PL

Projekt graficzny: Mateusz Brandt

Sklep internetowy Shoper.pl