Punkt odbioru - Wrocław

Produkty dnia
Laptop Lenovo T450s i5 5300U 8GB 500GB 4H KAMERA HD+ WIN 7 PRO
Laptop Lenovo T450s i5 5300U 8GB 500GB 4H KAMERA HD+ WIN 7 PRO
1 599,00 zł 1 300,00 zł
szt.
Laptop Dell Latitude E7440 i7 8GB 240SSD Win 8/10
Laptop Dell Latitude E7440 i7 8GB 240SSD Win 8/10
1 049,00 zł 852,85 zł
szt.
Laptop HP 820 G1 i5 4300U 8GB 120GB SSD 3.0 KAM WINDOWS
Laptop HP 820 G1 i5 4300U 8GB 120GB SSD 3.0 KAM WINDOWS
699,00 zł 568,29 zł
szt.
Monitor SAMSUNG S23C650D - PLS (IPS) LED 1920x1080  23" [B]
Monitor SAMSUNG S23C650D - PLS (IPS) LED 1920x1080 23" [B]
159,00 zł 129,27 zł
szt.
Koszt dostawy

1. Sposoby dostawy

Paczki dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL oraz  Inpost . Zamówiony towar wysyłamy zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności lub wybraniu płatności za pobraniem. 90% paczek kurierskich dostarczane jest do klienta w 48h. Czasem okres może się wydłużyć, ale maksymalnie do 5 dni roboczych. Przy większych zamówieniach, warunki dostawy ustalane są indywidualnie.

Koszt przesyłki zależy od ilości zamówionego towaru, a także od wymiarów paczki, wagi i opakowania oraz od wybranego sposobu jej dostarczenia.

 

2. Koszt wysyłki kurierem na terenie Polski wynosi:

DLH 15,90zł przy przedpłacie, 19,70zł za pobraniem.

INPOST 14,90zł przy przedpłacie, 18,70zł za pobraniem.

PACZKOMAT 12zł

W przypadku zamówień na kwotę powyżej 2000zl, przesyłka jest darmowa (tylko w opcji przedpłata).

 

 

3. Odbiór osobisty

Zamówiony towar można również odebrać osobiście w siedzibie firmy Kompre w Rogaszycach oraz we Wrocławiu - po wcześniejszym umówieniu się mailowym lub telefonicznym. Na miejscu możliwa jest płatność gotówką oraz kartą płatniczą.

KOMPRE Sp. z o.o.

Rogaszyce 82P, 63-500 Ostrzeszów, tel. 510 188 531, sklep@kompre.pl

poniedziałek - piątek 8:00-16:00, Sobota 8:00 - 11:00

oraz

Starograniczna 28, 54-231 Wrocław, tel: 514077127, wroclawkompre@gmail.com

poniedziałek - piątek 10:00-18:00, sobota 9:00 - 14:00

 

4. Odbiór paczki przez klienta

Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu paczki oraz jej zawartości bezpośrednio przy kurierze, które jest możliwe dopiero po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem po uregulowaniu płatności. Jakiekolwiek uszkodzenia sprzętu mogące mieć związek z dostawą, pomimo braku uszkodzeń opakowania zewnętrznego (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zaleca się by Klient zgłosił w ciągu 24 godzin od daty otrzymania przesyłki pod adresem serwis@kompre.pl oraz sporządził w tym zakresie protokół szkodowy z przewoźnikiem. Zaleca się, by w miarę możliwości Klient dostarczył także dokumentację fotograficzną uszkodzeń. Reklamacje paczek nie będą uwzględniane bez protokołu szkody spisanego przez kuriera.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl