


Koszty dostawy na terenie Polski
Koszt przesyłki zależy od ilości zamówionego towaru, a także od wymiarów paczki, wagi i opakowania oraz od wybranego sposobu jej dostarczenia. Zamówiony towar można również odebrać osobiście w siedzibie firmy: Rogaszyce 82P, 63-500 Ostrzeszów lub we Wrocławiu po wcześniejszym umówieniu się mailowym lub telefonicznym. Na miejscu możliwa jest płatność gotówką lub kartą.
Koszt wysyłki kurierem do 30kg wynosi:
- DLH 15,90zł przy przedpłacie, 19,70zł za pobraniem.
- INPOST 14,90zł przy przedpłacie, 18,70zł za pobraniem.
- PACZKOMAT 12zł
W przypadku zamówień na kwotę powyżej 2000zl, przesyłka jest darmowa (tylko w opcji przedpłata). Przy zamówieniu powyżej 5 sztuk sprzętu, warunki dostawy ustalane są indywidualnie.
Dostawa produktu
Paczki dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL i realizowane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wysyłki listem poleconym realizujemy przez Pocztę–Polską. Zamówiony towar wysyłamy zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności lub wybraniu płatności za pobraniem. 90% paczek kurierskich dostarczane jest do klienta w 24h. Czasem okres może się wydłużyć, ale maksymalnie do 5 dni roboczych.
Odbiór paczki przez klienta
Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu paczki oraz jej zawartości bezpośrednio przy kurierze, które jest możliwe dopiero po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem po uregulowaniu płatności. Jakiekolwiek uszkodzenia sprzętu mogące mieć związek z dostawą, pomimo braku uszkodzeń opakowania zewnętrznego (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zaleca się by Klient zgłosił w ciągu 24 godzin od daty otrzymania przesyłki pod adresem serwis@kompre.pl oraz sporządził w tym zakresie protokół szkodowy z przewoźnikiem. Zaleca się, by w miarę możliwości Klient sporządził i dostarczył także dokumentację fotograficzną uszkodzeń. Reklamacje paczek nie będą uwzględniane bez protokołu szkody spisanego przez kuriera.