
1. Koszt wysyłki kurierem na terenie Polski wynosi:
- DLH 15,90zł przy przedpłacie, 19,70zł za pobraniem.
- INPOST 14,90zł przy przedpłacie, 18,70zł za pobraniem.
- PACZKOMAT 12zł
W przypadku zamówień na kwotę powyżej 2000zl, przesyłka jest darmowa (tylko w opcji przedpłata). Przy większych zamówieniach koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie.
2. Sposoby dostawy
Paczki dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL oraz Inpost. Zamówiony towar wysyłamy zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności lub wybraniu płatności za pobraniem. 90% paczek kurierskich dostarczane jest do klienta w 48h. Czasem okres może się wydłużyć, ale maksymalnie do 5 dni roboczych. Przy większych zamówieniach, warunki dostawy ustalane są indywidualnie.
Koszt przesyłki zależy od ilości zamówionego towaru, a także od wymiarów paczki, wagi i opakowania oraz od wybranego sposobu jej dostarczenia.
3. Odbiór osobisty
Zamówiony towar można również odebrać osobiście w siedzibie firmy Kompre w Rogaszycach oraz we Wrocławiu - po wcześniejszym umówieniu się mailowym lub telefonicznym. Na miejscu możliwa jest płatność gotówką oraz kartą płatniczą.
KOMPRE Sp. z o.o.
Rogaszyce 82P, 63-500 Ostrzeszów, tel. 510 188 531, sklep@kompre.pl
poniedziałek - piątek 8:00-16:00, Sobota 8:00 - 11:00
oraz
Starograniczna 28, 54-231 Wrocław, tel: 514077127, wroclawkompre@gmail.com
poniedziałek - piątek 10:00-18:00, sobota 9:00 - 14:00
4. Odbiór paczki przez klienta
Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu paczki oraz jej zawartości bezpośrednio przy kurierze, które jest możliwe dopiero po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem po uregulowaniu płatności. Jakiekolwiek uszkodzenia sprzętu mogące mieć związek z dostawą, pomimo braku uszkodzeń opakowania zewnętrznego (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zaleca się by Klient zgłosił w ciągu 24 godzin od daty otrzymania przesyłki pod adresem serwis@kompre.pl oraz sporządził w tym zakresie protokół szkodowy z przewoźnikiem. Zaleca się, by w miarę możliwości Klient dostarczył także dokumentację fotograficzną uszkodzeń. Reklamacje paczek nie będą uwzględniane bez protokołu szkody spisanego przez kuriera.