Punkt odbioru - Wrocław

Produkty dnia
Laptop HP EliteBook 2570p i3 3110M 4GB 120GB SSD Nowy Windows 7
Laptop HP EliteBook 2570p i3 3110M 4GB 120GB SSD Nowy Windows 7
899,00 zł 499,00 zł 730,89 zł 405,69 zł
szt.
PROMOCJA Laptop LENOVO T420 i5 2520M 4GB 320GB DVDRW 1H WIN7
PROMOCJA Laptop LENOVO T420 i5 2520M 4GB 320GB DVDRW 1H WIN7
999,00 zł 555,00 zł 812,20 zł 451,22 zł
szt.
Laptop DELL E5430 i5 4GB Nowy 120GB SSD 1H WIN7 A-
Laptop DELL E5430 i5 4GB Nowy 120GB SSD 1H WIN7 A-
599,00 zł 486,99 zł
szt.
Laptop HP 640 G1 Celeron 4GB 320GB 1h Kam Win 7
Laptop HP 640 G1 Celeron 4GB 320GB 1h Kam Win 7
599,00 zł 486,99 zł
szt.
Komputer DELL 7010 Desktop i3 4GB Nowy 120GB SSD Windows 7
Komputer DELL 7010 Desktop i3 4GB Nowy 120GB SSD Windows 7
955,00 zł 499,00 zł 776,42 zł 405,69 zł
szt.
NOWY Dysk SSD SATA 2,5" - 120GB
NOWY Dysk SSD SATA 2,5" - 120GB
129,00 zł 104,88 zł
szt.
Laptop Lenovo X240 i5 4GB 500GB 3H KAM Klasa A IPS
Laptop Lenovo X240 i5 4GB 500GB 3H KAM Klasa A IPS
750,00 zł 609,76 zł
szt.
Koszty transportu

Dostawa produktu

Paczki dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL i realizowane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wysyłki listem poleconym realizujemy przez Pocztę–Polską. Zamówiony towar wysyłamy zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności lub wybraniu płatności za pobraniem. 90% paczek kurierskich dostarczane jest do klienta w 24h. Czasem okres może się wydłużyć, ale maksymalnie do 5 dni roboczych. Przy zamówieniu powyżej 5 sztuk sprzętu, warunki dostawy ustalane są indywidualnie.

 

Koszty dostawy

Koszt przesyłki zależy od ilości zamówionego towaru, a także od wymiarów paczki, wagi i opakowania oraz od wybranego sposobu jej dostarczenia. Zamówiony towar można również odebrać osobiście w siedzibie firmy: Rogaszyce 82P, 63-500 Ostrzeszów po wcześniejszym umówieniu się mailowym lub telefonicznym. Na miejscu możliwa jest płatność tylko gotówką.

Koszt wysyłki kurierem do 30kg wynosi 15,90zł przy przedpłacie, 19,70zł za pobraniem. W przypadku zamówień na kwotę powyżej 2000zl, przesyłka jest darmowa (tylko w opcji przedpłata)

Odbiór paczki przez klienta

Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu paczki oraz jej zawartości bezpośrednio przy kurierze, które jest możliwe dopiero po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem po uregulowaniu płatności. Jakiekolwiek uszkodzenia sprzętu mogące mieć związek z dostawą, pomimo braku uszkodzeń opakowania zewnętrznego (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zaleca się by Klient zgłosił w ciągu 24 godzin od daty otrzymania przesyłki pod adresem serwis@kompre.pl oraz sporządził w tym zakresie protokół szkodowy z przewoźnikiem. Zaleca się, by w miarę możliwości Klient sporządził i dostarczył także dokumentację fotograficzną uszkodzeń. Reklamacje paczek nie będą uwzględniane bez protokołu szkody spisanego przez kuriera.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl