Produkty dnia
Laptop DELL E6520 i5 4GB 250GB 1366 x 768 Klaw PL WIN 7/10
Laptop DELL E6520 i5 4GB 250GB 1366 x 768 Klaw PL WIN 7/10
860,00 zł 699,19 zł
szt.
Laptop Lenovo T440p i7 4 gen. 8GB 240GB SSD Windows 7/10
Laptop Lenovo T440p i7 4 gen. 8GB 240GB SSD Windows 7/10
1 287,44 zł 1 046,70 zł
szt.
Laptop HP 450 G2 i5 4gen. 4GB 250GB Windows 10
Laptop HP 450 G2 i5 4gen. 4GB 250GB Windows 10
1 210,00 zł 983,74 zł
szt.
Laptop Lenovo T450s i5 5300U 8GB 500GB 2H KAMERA HD+ WIN 7 PRO
Laptop Lenovo T450s i5 5300U 8GB 500GB 2H KAMERA HD+ WIN 7 PRO
1 319,00 zł 1 072,36 zł
szt.
Laptop HP 820 G1 i5 4300U 4GB 128GB SSD WINDOWS 7/8/10
Laptop HP 820 G1 i5 4300U 4GB 128GB SSD WINDOWS 7/8/10
699,00 zł 568,29 zł
szt.
Laptop TOSHIBA S850 B552 i5 4GB 320GB DVD/RW WINDOWS 7/10
Laptop TOSHIBA S850 B552 i5 4GB 320GB DVD/RW WINDOWS 7/10
799,00 zł 649,59 zł
szt.
Laptop Lenovo T431s i5 4GB 320GB 1600 x 900 Win 7/10
Laptop Lenovo T431s i5 4GB 320GB 1600 x 900 Win 7/10
845,79 zł 687,63 zł
szt.
Dell Latitude E7270 i5 6gen. 8GB 256GB SSD Win 10
Dell Latitude E7270 i5 6gen. 8GB 256GB SSD Win 10
1 450,79 zł 1 179,50 zł
szt.
Reklamacja / Zwrot

W przypadku problemów z działaniem formularza prosimy o bezpośredni kontakt: serwis@kompre.pl

 

 REKLAMACJA?  POMOC TECHNICZNA?  ZWROT?

Możesz załatwić wszystko on-line:

www.serwis.kompre.pl 

 

1. PROCEDURA REKLAMACJI:

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty przez nas sprzedawane były najwyższej jakości i działały bezawaryjnie jak najdłużej. Jeśli jednak nastąpi usterka staramy się na żądanie Klienta sprawnie i skutecznie przeprowadzić procedurę reklamacji. Odpowiadamy za wady produktów na zasadzie obowiązujących przepisów prawa.

Prowadzimy wsparcie techniczne za pośrednictwem drogi elektronicznej e-mail: serwis@kompre.pl

W szczególnych przypadkach prosimy o kontakt telefoniczny:  661 801 461.

Najszybszą i najskuteczniejszą formą zgłoszenia jest formularz reklamacyjny dostępny poniżej, do którego wypełnienia szczególnie zachęcamy.

NAJWAŻNIEJSZE KROKI SKUTECZNEGO ZGŁOSZENIA!

  • Powiadom nas o wadzie czy zaistniałym problemie najlepiej pisemnie (za pomocą formularza lub mailowo);
  • Dokładnie opisz wadę produktu oraz napisz swoje oczekiwania co do rozpatrzenia reklamacji;
  • Dołóż starań aby dobrze i bezpiecznie zapakować produkt i dołącz do niego formularz reklamacyjny i/lub dowód zakupu;
  • Odeślij bezpiecznie spakowaną paczkę na adres: 

Kompre, Rogaszyce 82P, 63-500 Ostrzeszów, tel: 661 801 461

  • Zachowanie procedur sprawia, że proces reklamacji ulega skróceniu do minimum. 

 

 

2. ZWROT TOWARU

Jako Konsument masz 14 dni na zwrot produktu od momentu jego otrzymania, nawet bez podania przyczyny. 
Poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy. Zachęcamy do wypełnienia dostępnego tutaj formularza zwrotu, ponadto wydrukuj formularz, podpisz i dołącz do paczki – skróci to wszelkie formalności do minimum.
Prosimy dołączyć dowód zakupu – np. paragon/fakturę VAT. 
Prosimy dołożyć starań, aby dobrze zabezpieczyć przedmiot na czas transportu. Paczkę odeślij na adres: 

Kompre, Rogaszyce 82P, 63-500 Ostrzeszów, tel: 661 801 461

 

 

  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl