Produkty dnia
PROMOCJA Komputer LENOVO M92 M92p SFF i3 2100 Windows 7/10
PROMOCJA Komputer LENOVO M92 M92p SFF i3 2100 Windows 7/10
299,00 zł 199,00 zł 243,09 zł 161,79 zł
szt.
Laptop HP Chromebook 11 11,6'' 4GB 16GB SSD Chrome OS
Laptop HP Chromebook 11 11,6'' 4GB 16GB SSD Chrome OS
299,99 zł 243,89 zł
szt.
Komputer DELL 7010 Desktop i5 8GB NOWY 240GB SSD WINDOWS
Komputer DELL 7010 Desktop i5 8GB NOWY 240GB SSD WINDOWS
649,00 zł 527,64 zł
szt.
Komputer HP 800 G2 SFF i5 6gen. 8GB 128GB SSD Windows 10
Komputer HP 800 G2 SFF i5 6gen. 8GB 128GB SSD Windows 10
1 199,00 zł 999,00 zł 974,80 zł 812,20 zł
szt.
Laptop Lenovo T440p i7 4 gen. 8GB 240GB SSD Windows 7/10
Laptop Lenovo T440p i7 4 gen. 8GB 240GB SSD Windows 7/10
1 287,44 zł 1 046,70 zł
szt.
Laptop Lenovo T440p i5 4gen. 4GB Nowy 250GB Windows 7/10
Laptop Lenovo T440p i5 4gen. 4GB Nowy 250GB Windows 7/10
785,29 zł 638,45 zł
szt.
Laptop HP 2560p i5 4GB 160GB Brak BAT WIN 7/10 [B]
Laptop HP 2560p i5 4GB 160GB Brak BAT WIN 7/10 [B]
329,00 zł 267,48 zł
szt.
Laptop DELL E7470 i5 8GB 256GB SSD M.2 Windows 10 PRO
Laptop DELL E7470 i5 8GB 256GB SSD M.2 Windows 10 PRO
1 599,00 zł 1 577,00 zł 1 300,00 zł 1 282,11 zł
szt.
Laptop Lenovo T431s i5 4GB 320GB 1600 x 900 Win 7/10
Laptop Lenovo T431s i5 4GB 320GB 1600 x 900 Win 7/10
845,79 zł 687,63 zł
szt.
Reklamacja / Zwrot

 REKLAMACJA?  POMOC TECHNICZNA?  ZWROT?

Możesz załatwić wszystko on-line:

www.serwis.kompre.pl 

 

1. PROCEDURA REKLAMACJI:

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty przez nas sprzedawane były najwyższej jakości i działały bezawaryjnie jak najdłużej. Jeśli jednak nastąpi usterka staramy się na żądanie Klienta sprawnie i skutecznie przeprowadzić procedurę reklamacji. Odpowiadamy za wady produktów na zasadzie obowiązujących przepisów prawa.

Prowadzimy wsparcie techniczne za pośrednictwem drogi elektronicznej e-mail: serwis@kompre.pl

W szczególnych przypadkach prosimy o kontakt telefoniczny:  661 801 461.

Najszybszą i najskuteczniejszą formą zgłoszenia jest formularz reklamacyjny dostępny poniżej, do którego wypełnienia szczególnie zachęcamy.

NAJWAŻNIEJSZE KROKI SKUTECZNEGO ZGŁOSZENIA!

  • Powiadom nas o wadzie czy zaistniałym problemie najlepiej pisemnie (za pomocą formularza lub mailowo);
  • Dokładnie opisz wadę produktu oraz napisz swoje oczekiwania co do rozpatrzenia reklamacji;
  • Dołóż starań aby dobrze i bezpiecznie zapakować produkt i dołącz do niego formularz reklamacyjny i/lub dowód zakupu;
  • Odeślij bezpiecznie spakowaną paczkę na adres: 

Kompre, Rogaszyce 82P, 63-500 Ostrzeszów, tel: 661 801 461

  • Zachowanie procedur sprawia, że proces reklamacji ulega skróceniu do minimum. 

 

 

2. ZWROT TOWARU

Jako Konsument masz 14 dni na zwrot produktu od momentu jego otrzymania, nawet bez podania przyczyny. 
Poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy. Zachęcamy do wypełnienia dostępnego tutaj formularza zwrotu, ponadto wydrukuj formularz, podpisz i dołącz do paczki – skróci to wszelkie formalności do minimum.
Prosimy dołączyć dowód zakupu – np. paragon/fakturę VAT. 
Prosimy dołożyć starań, aby dobrze zabezpieczyć przedmiot na czas transportu. Paczkę odeślij na adres: 

Kompre, Rogaszyce 82P, 63-500 Ostrzeszów, tel: 661 801 461

 

 

  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl