Produkty dnia
Laptop TOSHIBA S850 B552 i5 4GB 320GB DVD/RW WINDOWS 7/10
Laptop TOSHIBA S850 B552 i5 4GB 320GB DVD/RW WINDOWS 7/10
1 299,00 zł 1 056,10 zł
szt.
Komputer LENOVO M92 M92p SFF i3 2100 Windows 7/10
Komputer LENOVO M92 M92p SFF i3 2100 Windows 7/10
229,00 zł 186,18 zł
szt.
NOWY KOMPUTER DO GIER AeroCool i5 16GB 620GB |SSD|GTX 1650
NOWY KOMPUTER DO GIER AeroCool i5 16GB 620GB |SSD|GTX 1650
2 499,00 zł 2 399,00 zł 2 031,71 zł 1 950,41 zł
szt.
Laptop Lenovo T440/T440s i5 4GB 320GB WIN 8/10 [B]
Laptop Lenovo T440/T440s i5 4GB 320GB WIN 8/10 [B]
799,00 zł 649,59 zł
szt.
Laptop FUJITSU S936 i5 6200U 4GB 256GB SSD Full HD 4G Win 10
Laptop FUJITSU S936 i5 6200U 4GB 256GB SSD Full HD 4G Win 10
1 799,00 zł 1 462,60 zł
szt.
Laptop DELL E5470 i5 6gen 8GB 240GB SSD Full HD Windows 10
Laptop DELL E5470 i5 6gen 8GB 240GB SSD Full HD Windows 10
2 099,00 zł 1 706,50 zł
szt.
Komputer DELL 7040 i5 6500 8GB 240GB SSD SFF
Komputer DELL 7040 i5 6500 8GB 240GB SSD SFF
1 499,00 zł 1 299,00 zł 1 218,70 zł 1 056,10 zł
szt.
Dell Latitude E7270 i5 6gen. 8GB 256GB SSD Win 10
Dell Latitude E7270 i5 6gen. 8GB 256GB SSD Win 10
1 950,79 zł 1 586,01 zł
szt.
Monitor DELL P2317H - LED IPS HDMI Full HD 23" [A-]
Monitor DELL P2317H - LED IPS HDMI Full HD 23" [A-]
349,00 zł 283,74 zł
szt.
Reklamacja / Zwrot

W przypadku problemów z działaniem formularza prosimy o bezpośredni kontakt: serwis@kompre.pl

 

 REKLAMACJA?  POMOC TECHNICZNA?  ZWROT?

Możesz załatwić wszystko on-line:

www.serwis.kompre.pl 

 

1. PROCEDURA REKLAMACJI:

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty przez nas sprzedawane były najwyższej jakości i działały bezawaryjnie jak najdłużej. Jeśli jednak nastąpi usterka staramy się na żądanie Klienta sprawnie i skutecznie przeprowadzić procedurę reklamacji. Odpowiadamy za wady produktów na zasadzie obowiązujących przepisów prawa.

Prowadzimy wsparcie techniczne za pośrednictwem drogi elektronicznej e-mail: serwis@kompre.pl

W szczególnych przypadkach prosimy o kontakt telefoniczny:  661 801 461.

Najszybszą i najskuteczniejszą formą zgłoszenia jest formularz reklamacyjny dostępny poniżej, do którego wypełnienia szczególnie zachęcamy.

NAJWAŻNIEJSZE KROKI SKUTECZNEGO ZGŁOSZENIA!

  • Powiadom nas o wadzie czy zaistniałym problemie najlepiej pisemnie (za pomocą formularza lub mailowo);
  • Dokładnie opisz wadę produktu oraz napisz swoje oczekiwania co do rozpatrzenia reklamacji;
  • Dołóż starań aby dobrze i bezpiecznie zapakować produkt i dołącz do niego formularz reklamacyjny i/lub dowód zakupu;
  • Odeślij bezpiecznie spakowaną paczkę na adres: 

Kompre, Rogaszyce 82P, 63-500 Ostrzeszów, tel: 661 801 461

  • Zachowanie procedur sprawia, że proces reklamacji ulega skróceniu do minimum. 

 

 

2. ZWROT TOWARU

Jako Konsument masz 14 dni na zwrot produktu od momentu jego otrzymania, nawet bez podania przyczyny. 
Poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy. Zachęcamy do wypełnienia dostępnego tutaj formularza zwrotu, ponadto wydrukuj formularz, podpisz i dołącz do paczki – skróci to wszelkie formalności do minimum.
Prosimy dołączyć dowód zakupu – np. paragon/fakturę VAT. 
Prosimy dołożyć starań, aby dobrze zabezpieczyć przedmiot na czas transportu. Paczkę odeślij na adres: 

Kompre, Rogaszyce 82P, 63-500 Ostrzeszów, tel: 661 801 461

 

 

  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl