Produkty dnia
Laptop Lenovo T440 i5 8GB 240GB SSD 1920x1080 Kamera WIN 8/10
Laptop Lenovo T440 i5 8GB 240GB SSD 1920x1080 Kamera WIN 8/10
1 699,00 zł 1 381,30 zł
szt.
NOWY ZESTAW DO GIER AeroCool 16GB 620GB |SSD| GTX 1650 LED 27''
NOWY ZESTAW DO GIER AeroCool 16GB 620GB |SSD| GTX 1650 LED 27''
3 699,00 zł 3 007,32 zł
szt.
Laptop HP 2570p i5 4GB 320GB 1H Windows 7/10
Laptop HP 2570p i5 4GB 320GB 1H Windows 7/10
699,00 zł 568,29 zł
szt.
DOTYKOWY Laptop HP 840 G3 i5 8GB 256GB SSD 4G Windows 10 Pro
DOTYKOWY Laptop HP 840 G3 i5 8GB 256GB SSD 4G Windows 10 Pro
1 951,00 zł 1 586,18 zł
szt.
Laptop Lenovo T460 i5 8GB 128GB SSD FHD IPS  WIN 10 PRO
Laptop Lenovo T460 i5 8GB 128GB SSD FHD IPS WIN 10 PRO
2 099,00 zł 1 706,50 zł
szt.
Laptop Lenovo T440p i7 4 gen. 8GB 240GB SSD Windows 7/10
Laptop Lenovo T440p i7 4 gen. 8GB 240GB SSD Windows 7/10
1 699,00 zł 1 381,30 zł
szt.
Laptop DELL E7240 i5 4300U 4GB 128SSD WIN 8/10
Laptop DELL E7240 i5 4300U 4GB 128SSD WIN 8/10
1 224,79 zł 995,76 zł
szt.
Laptop Lenovo T440/T440s i5 4GB 320GB WIN 8/10 [B]
Laptop Lenovo T440/T440s i5 4GB 320GB WIN 8/10 [B]
799,00 zł 649,59 zł
szt.
Reklamacja / Zwrot

 

 REKLAMACJA?  POMOC TECHNICZNA?  ZWROT?

Możesz załatwić wszystko on-line:

www.serwis.kompre.pl 

 

1. PROCEDURA REKLAMACJI:

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty przez nas sprzedawane były najwyższej jakości i działały bezawaryjnie jak najdłużej. Jeśli jednak nastąpi usterka staramy się na żądanie Klienta sprawnie i skutecznie przeprowadzić procedurę reklamacji. Odpowiadamy za wady produktów na zasadzie obowiązujących przepisów prawa.

Prowadzimy wsparcie techniczne za pośrednictwem drogi elektronicznej e-mail: serwis@kompre.pl

W szczególnych przypadkach prosimy o kontakt telefoniczny:  661 801 461.

Najszybszą i najskuteczniejszą formą zgłoszenia jest formularz reklamacyjny dostępny poniżej, do którego wypełnienia szczególnie zachęcamy.

NAJWAŻNIEJSZE KROKI SKUTECZNEGO ZGŁOSZENIA!

  • Powiadom nas o wadzie czy zaistniałym problemie pisemnie (za pomocą formularza lub mailowo);
  • Dokładnie opisz wadę produktu oraz napisz swoje oczekiwania co do rozpatrzenia reklamacji;
  • Dołóż starań aby dobrze i bezpiecznie zapakować produkt i dołącz do niego formularz reklamacyjny i/lub dowód zakupu;
  • Odeślij bezpiecznie spakowaną paczkę na adres: 

Kompre, Rogaszyce 82P, 63-500 Ostrzeszów, tel: 661 801 461

  • Zachowanie procedur sprawia, że proces reklamacji ulega skróceniu do minimum. 

 

 

2. ZWROT TOWARU

Jako Konsument masz 14 dni na zwrot produktu od momentu jego otrzymania, nawet bez podania przyczyny. 
Poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy. Zachęcamy do wypełnienia dostępnego tutaj formularza zwrotu, ponadto wydrukuj formularz, podpisz i dołącz do paczki – skróci to wszelkie formalności do minimum.
Prosimy dołączyć dowód zakupu – fakturę VAT. 
Prosimy dołożyć starań, aby dobrze zabezpieczyć przedmiot na czas transportu. Paczkę odeślij na adres: 

Kompre, Rogaszyce 82P, 63-500 Ostrzeszów, tel: 661 801 461

 

 

  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl